Saturday, October 24, 2009

mencari satay without money....

Salam....

pada 170709 yg lalu aku telah mengikut zul untuk hantar adik dier kembali ke kuala selangor... tetapi ada tambahan di mana beliau telah ajak untuk ke satay hut... maka dengan gumbiranya aku follow...


pada hari itu zul begitu penat kerna drive tanpa henti maka aku jadi pemandu untuk menhantar adik beliau dalam canang canang idea itu atan dan jambu ingn follow sama maka dengan bersenjatakan dslr baru jambu maka kami pon bertolak dari unisel ke kuala selangor..

gambar test 1st time pgg dslr
model 1st aku


model 2nd
gamabr epik yg ditangkap oleh jambu (diberi nama guarding hakim)
perbincangan dengan sham kerna dier tak nak ikut


di gangu oleh lia dan hajar

tipah sedang sibuk menelefon tp sempat pose

dalam perjalanan teserempak dengan mat rempit dan kuarganya

view ketika dalam kereta

aku yg memandu

tiba di satay hut dan tunggu sepupu zul


cara diorang panggang satay

satay yg di tunggu

ada mee bandung tp i have eaten better

zul oder mee sup

atan penat + lapar

terkejut pabila sepupu datang seorangan

jambu yg sedang usha awek orang


kesian atan makan sikit jer satay

adek zul dan zul


sepupu zul yg di tunggu menjelmakan diri sebelah aku

ada ikan keli tapi tiada satay keli...

setelah adik zul di culik oleh sepupu zul kami still tak puas hati kerana dslr masih tak di gunakan sepenuh nya maka kami terus naik bukit melawati... pemandangan di sana mmg best tp kalau ada makanan lg best...

berehat seketika

lama aku tahan pose ni supaya cahaya belakang nampak mcm gerak...

menara api di melawati (menara api tiada api cuma lampu jer yer)
bukti kami dah sampai di melawati jambu dengan gaya action kamen

p/s: penat tp gumbira nanti pergi lg.. tp kali ni zul belanja

p/s: im tired becouse of you but i will endure it... maybe some day u will eccept me... someday...

Created by: RyZs

No comments: