Thursday, April 16, 2009

Lirik lagu Coba (requested)

salam...

angap jer ni selingan...

semenjak 2 menjak ini ramai yang menyanyi lagu coba dari faizal tahir dan menybabkan rami tertanya tanya... mengapa lagu yang lama itu di nyanyikan dan menjadi siulan kepada pemuda masa kini sedangkan ia sudah lama??....

persoalan demi persoalan ingin diungakaikan namun adakah itu jawan yang kita nak?? hermmm


Cuba kau dengar
Cuba kau cuba
Diam bila ku cuba
Tuk berbicara dengan kamu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk meluahkan rasa hati

Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar
Agar tenang kau merasa

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu

Cuba kau lihat
Cuba kau cuba
Renung ke mata aku
Bila ku kaku melihatmu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk menyatakan rasa sakit
Dalam diri

Dan bila kau perlu
Setia ku menunggu
Agar senang kau merasa

Maafkan kerana aku tak pernah
Terlintas tuk menulis pada mu
Salahkan ku
Tak mungkin lagi aku meminta
Untuk kau mendengar..
Untuk kau melihat ke mataku

pada pendapat aku ler kan... lagu ni mengusahkan kisah tong sampah... herm apa pendapat korang?? leave a komen please... wakakaka.. (sebenarnya aku tak suka pon Faizal Tahir ni tapi lirik dier agak dalam)

created By: RyZs

8 comments:

~SweetyMya~ said...

uhh~~ teharu amat kerna at last kamo post gak isu neh! kahkah ;p

pelik gler skang sb byk bebeno org2 tgh menurun, perasap kemiyan, duk mentera lagu neh dcna cni. peliks~

lirik die agak dalam? mgkin itu kerna kamo merasakan sesuatu. kalo x, xde maknenye nk terase gitu. kamonlah~~

sampahhati said...

wkakakak agak mendalam juga ler.... tapi.. semakin hari semakin lupa... keadaan itu hanya sementara... nway thx kerana bagi komen akummg buat post ini sepesel tuk ko mai... wakakka

~SweetyMya~ said...

ler semaken hari semaken lupe? yo o aje beliau. ces.

uhh utk aku ke? teharunye smpei rs nk nanges nguling2 cm kucin aku lah!

ngeeehahah ;p

ko penafsir gunting!

sampahhati said...

alamak mya rasanya kucing itu dah maafkan aku kot.... wakakak anyway aku semakin keciwa....

SweetyMya said...

heh aku xrase kucin aku da maafkn ko incik gunting! ngahahah ;p

esh2 ko kuciwa ke? ptt ahh duk hapal lagu coba neh! huu~~

sampahhati said...

wakakakka wah hebat ko mya... bleh tau isi hati kucing.. next time kene belikan hadiah tuk kucing ko... mgkn belikan kopi Hpa...

SweetyMya said...

eleh. aku mesti tau. kucin aku. muka sombong die tu cukup wt aku tau. ekekek ;p oke aku cabar ko belikan die topi. atau baju. huu~~

sampahhati said...

mak eh topi ngan baju... gila ah... ... aku pon tak beli baju... kalau belikan gunting bleh??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails