Saturday, October 24, 2009

abg ain kawen

Salam....

dah lama aku tak menulis blog... so ada diantara post semakin luput di memory aku... so kalau salah korang wat awat tak tau jer lah...

pada 13 07 09 yang lepas aku telah di jemput untuk menghadiri majlis perkahwinan abg ain... sebenarnya mereka dah kawen lama cuma majlisnya lambt sikit... sebelum majlis itu kelihatan ain begitu bz dengan persiapan perkahwinan mcm dier plak nak kawen... maka untuk meringankan tugas dier aku pon menolong beliau (dengan upah rm 100) dan duit itu aku belanjakan dengan belanja rakan rakan aku yg menolong aku buat tempat telur itu...


lokasi merupakan dewan beringin di cheras....

aku, atan, sham, dan nik begerak dengan kereta zul jam 9.00 pagi dengan harapan tiba di rumah ain untuk makan jer... nak ke lokasi mmg tak tau ler sebb kami pergi ke umah ain pon seklai sekala jer.....
dari umah aku dapat panggilan bahawa nabilah, aida dan thaqifah ingin begerak sekali... maka kami berjumpa di petronas unisel...

selepas berjumpa kami begerak... melalui faderal kami di beritahu bahawa dan azmi akan pergi sendiri...

tiba tiba sebelum jambatan pulau pinang kami berpecah kerana tersilap arahan si thaqifah tidak dapat menjadi co driver dengan betul... maka kami tunggu di taman belah kiri yg menghala ke damansara dengan harapan akan bertemu kembali... setalah lama tunggu maka atan telefon kembali... di tanya tanya rupanya mereka dah sampai avon.. maka kami meneruskan perjalanan kami denga sendiri dengan harapan akan berjumpa mereka di sana...

setibanya di cheras ada sedikit kekacauan berlaku kerana kami tak tau di mana dewan... maklumlah semua org bukan berasal dari selangor.. dan setelah main pusing pusing kami tiba di dewan beringin jam 2 petang.... kelihatan aida thaqi dan nabilah sudah menunggu kami...

setibanya kami di sana terus amek gambar... pergh ramai gak datang.. kami dengan tak tau malu nya terus berjumpa dengan ain... mintak makanan... nadia dan qistina sudah datang lebih awal kerana mereka tukang bg bunga telur... kelihatan azmi dan dayang sudah datang...


pengantin dan seisi keluarga kelihatan segak dengan pakaian serba emas den tema mereka warna emas.

nad si tukang bg bunga telur (abes semua telur)

makanan yg di hidangkan ada pelbagai sampai kenyang dan tak mampu begerak..

sham dan ain

group dari vcd nik atan dan sham

persiapan tuk makan beradap

pengantin tersimpul malu untuk memotong kek

suap menyuap perkara wajib di majlis perkhawinan

seisi bergambar bersama keluarga perempuan

bekas telur yg di buat aku (tak buat cuma repair jer)

thaqifah syaza dan aku kebetulan pakaian sama warna

hafis dan dieya yg datang selepas majlis hampir tamat

qistina dan azmi (mgkn pasni majlis dorang pulak)

kami yg akan kembali ke shah alam



para wanita yg hadir dan gila glamor


pengantin dan kami yg sempoi...

p/s : the one i love is fading away is there something i do that make you do this... is caring for you is not enough???

p/s: thx ain kerna jemput kami

Created By: RyZs

3 comments:

Anonymous said...

yem...
rumah aku kat gombak kot (^^)'
aduhai..ape2 pun jasa kau totap aku kenang sampai bile2. TQ so much.

noobb said...

gombak ker ehh aku salah ker??? aduhai mgkn dah lama tak tuis blog kot... sorri ain...

Air said...

wah..bestnya advanture